lauantai 4. helmikuuta 2012

This and that

Ja täällä taas :) Ilmeisesti yksi lukija tullut, vitsi ihan outoa mulle jotenkin, mutta kivalla tavalla siis :) Eli tervetuloa vaan lukemaan jos jotain kiinnostavaa täältä löytyy. Kaikkea saa kanssa kysellä jos jotain mieleen tulee :) 


Menny aika nopeesti koko päivä kun olin aamun vielä töissä. Hyvin alko päivä kans sillä et unohin kaikki avaimet kotii. Olin just kävelly 20 minsaa töihin ja käyny ostamas eväät ku tajusin, että kaikki niin koti- ku työavaimetki on kotona. Pienessä paniikissa soitin E:lle, joka thank god oli töissä ajelemas keskustassa ja pysty käydä koukkaamassa kotoo ne ja tuomaa mulle. Phuuh oli pieni paniikki kyl päällä et jos en ois saanu liikettä auki aamulla oikeesee aikaa. Muuten meni työpäivä onneks ihan mukavasti, ja töiden jälkee mentii shoppaa mulle toppahousuja ettei ois näil pakkasil kauheen kylmä just kävellä töihin, ja onneks löytyki topsportista vaan 30€ tosi kivat mustat perustoppikset :) Tarttu mukaan hongkongista kans lumilapio "takapihalle" ja digilämpömittari, jonka mukaan ulkona on -29 astetta et tavallaan toivoisin et se ei toimis! :) Käytii kans kattelemas vähän kihlasormuksia alustavasti, että jos jossain vaiheessa tuo mies sais aikaseks kosia niin tiiettäis sit hintaluokkaa ja vähän et minkälaisia haluttais. Outoo jotenki kyl miettii et pystyttii käydä kattomas jo yhes kihlasormuksia ja tuntu ihan luonnolliselle. Ollaahan me yheski oltu jo kohta se neljä vuotta, mut silti aina välillä siihen taas havahtuu et miten pitkälle on tultu noista kaukosuhdeajoista jo. Onneks. :) 


Painoprojekti on edenny nämä hulppeat 5 päivää yllättävän hyvin ja ollaa syöty terveellisesti vihanneksii ja pienempiä annoksia useemmin. Tehtii just jauhelihavihanneskeitto, mikä kestää varmaa seuraavat pari viikkoo ku tuli tehtyy aika tuhti satsi, mut onpahan syötävää ainaki. Toivottavasti ei vaa rupee tökkii ettei menis pilalle. Liikuntaa ei oo kauheesti tullu, muuten ku toi töihin ja takas kävely melkein päivittäin ja sit koirun kans käytii viel illal kans melko pieni lenkki ku oli niin kylmä. No parempi ku ei mitää, mut ens viikol ois hyvä mennä salille kyl kans.


Mukavan rauhallinen lauantai ollu, mut saanu kuitenki kaikkee aikaseksi ja ehittii kaikkee :) Harvinaista mulle jos oon ollu töissäki, mut parempi harvoin ku ei milloinkaan :) Nyt viel lukee kirjaa sänkyy ja huomenna lisää puuhaa :) Buenas noches! 

2 kommenttia:

  1. Joo, mä olen eka :)! Mielenkiinnolla jatkan blogisi lukua. Tsekkaa omani jos kiinnostuit, kirjoitan puolimaratonista ja laihdutuksestakin sivuan usein, eri tavoin.

    VastaaPoista
  2. Wuhuu tosi kiva :) pitää käydä kattomassa sun blogi kuulostaa kivalle kyl, vaikka puolimaratonistaki oon ite aika kaukana:D

    VastaaPoista